sobota, 14 września 2019

Na początek coś o mnie :)

Jestem Ania, mieszkam na Mazowszu w otulinie Parku Kampinoskiego. Z okien mojego domu mam piękny widok na las.
Mam dwóch Synów, którzy zajmują mój cały czas. Lubię pić ciepłą kawę wspólnie z Ukochanym :)
Od jakiegoś czasu zaczęłam się interesować konkursami, zaczęłam w nich brać udział i grać, czasem coś można wygrać fajnego a dzieci mają z tego największą radość, kiedy przychodzą paczki do otwierania. Testowanie nowych produktów również jest ciekawe, jak i dla mnie, tak i dla moich bliskich.
Moja głowa to taki miszmasz, wszystkiego w niej pełno, konkursy, testy, podróże, zabawy, książki, gotowanie, rodzina.
Od dłuższego czasu chciałam założyć bloga, jednak nie wiedziałam czy sobie poradzę z pisaniem, to nie jest moja mocna strona, ale raz się żyje :) każdy znajdzie jakiś sposób na siebie, zobaczę jak ja podołam temu zadaniu.
Na początek zapraszam Was do siebie, komentujcie, obserwujcie i zostańcie ze mną jak najdłużej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz