niedziela, 15 września 2019

Jakiś czas temu miałam możliwość przetestować profesjonalne kosmetyki do włosów firmy Dessange Paris seria Blond Californien.
W skład zestawu, który otrzymałam wchodziło:
- szampon do włosów blond i z pasemkami
- odżywka do włosów blond i z pasemkami
- krem korygujący żółte i miedziane refleksy
Każda z tych rzeczy ma za zadanie odżywić, nawilżyć, rozświetlić nasz kolor włosów, nadać im pięknego blasku. Szampon i odżywka zawierają olejek z nasion passiflory, który to odżywia włosy i nadaje im połysk.
Jakie są moje spostrzeżenia? Na pewno jestem zachwycona zapachem, jest delikatny, nie czuć w nich chemii i dla mnie jest bardzo ładny. Szampon i odżywka wraz z kremem są bardzo wydajne.
Ja od bardzo dawna farbuję włosy na jasny blond, po jakimś czasie od nałożenia farby moje włosy stają się żółte, więc byłam ciekawa czy krem korygujący sobie poradzi z moimi "żółtymi" włosami. Niewielką ilość nakładałam na umyte włosy, na ok 10-15 minut, potem spłukiwałam. Po osuszeniu moje włosy miały nadany jasny, chłodny kolor blond, taki jak zawsze chciałam mieć, więc u mnie test zdany na 5+.
Cena tych kosmetyków to ok. 25-30 zł za sztukę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz