sobota, 21 września 2019

BATHBEE - Miodowo naturalne szaleństwo

Jakiś czas temu zostałam ambasadorką Polskiej firmy BathBee. Testowałam na własnej skórze dwa produkty: Miód 100% naturalna maska do ciała oraz Ryż 100% naturalny peeling miodowy.


BathBee to unikalna na światową skalę, bezwodna linia kosmetyków pod prysznic jak i do kąpieli, zawierająca wyłącznie tylko naturalne składniki, z czego ponad 50% to zawartość miodu. Są to kosmetyki, które możemy używać do pielęgnacji skóry i włosów.
Są to kosmetyki DLA KAŻDEGO, dla mężczyzn, kobiet, dla dzieci i osób starszych. Dla ludzi młodych, i tych z problemami skórnymi, dla ludzi dojrzałych i aktywnych.
Kosmetyki BathBee mają za zadanie NAWILŻYĆ, ODŻYWIĆ, ZREGENEROWAĆ i OCHRONIĆ naszą skórę.

TERAZ CZAS NA MOJE SPOSTRZEŻENIA I OPINIE.
Gdy tylko otworzyłam opakowanie maski, rozpłynęłam się jej zapachem, jest tak słodki, delikatny, że również sama możliwość jej "wąchania" daje nam już uczucie odprężenia, odpoczynku i relaxu.
MASKA - używałam jej do kąpieli dla dzieci, do swoich wysuszonych rąk, do ciała. Dzieci zachwycone zapachem a ja tym że ich skóra później jest delikatna, nawilżona, oczyszczona i nie potrzebne są już żadne inne balsamy. Kąpiel z odrobiną maski jest wystarczająca. Ja również nakładałam ją na różne partie ciała a potem odpoczywałam, po spłukaniu moja skóra promieniowała, była delikatna i pięknie pachnąca. Jestem zadowolona z jej efektów.
PEELING - stosowałam go średnio 2 razy w tygodniu. Na ciało, usta i dłonie sprawdził się rewelacyjnie. Skóra jest później wygładzona, pełna blasku. Najbardziej zależało mi by pozbyć się martwego naskórka i to się udało. Usta po użyciu peelingu również są delikatne, wygładzone i takie "pobudzone".
Ja osobiście jestem zadowolona i zachwycona kosmetyki które są w 100% naturalne i bezpieczne dla mnie i moich najbliższych. Pierwszy raz miałam możliwość korzystać z takich kosmetyków i jestem pewna, że zostaną ze mną na dłużej. Wam również polecam naturalne miodowe kosmetyki BathBee. Cieszę się że trafiły w moje dłonie i Wam również je polecam. 


Jeśli ktoś jest zainteresowany to zapraszam do dołączenia do programu ambasadorskiego:  

https://partnerzy-bathbee.pl/ambasador/amilej90

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz